Власний особистісний педагогічний портрет.
Щоб відкрити перед учнями іскорку знань,
учителю треба увібрати море світла,
ні на хвилю не відходячи від променів вічно
сяючого сонця знань людської мудрості. ( В.Сухомлинський )
учителю треба увібрати море світла,
ні на хвилю не відходячи від променів вічно
сяючого сонця знань людської мудрості. ( В.Сухомлинський )
Учитель-це величне слово, промовляючи яке,
кожна людина уявляє собі того педагога, який протягом шкільних років був для
неї взірцем особистості-високоморальної та достойної людини. Учитель-це завжди
приклад, приклад високої гідності та етичних якостей. Але поруч із тим, це
людина, яку ти бачиш кожного дня і яка стає дуже близькою тобі, до твого життя,
може вислухати твої проблеми, дати слушну пораду.
Мій вчительський шлях триває 13 шкільних років. Я-вчитель англійської мови і моя перевага в тому, що мій урок відкриває перед учнями аспекти з різних сфер життя народу з великою культурною спадщиною, поєднуючи знання мови і літератури, частково географії, історії, країнознавства, музики та основ здоров’я. ,,Бути вихователем означає – до чогось закликати”,- вчив В.Сухомлинський. Тому основний принцип підготовки до уроку, яким я керуюся, - зацікавити учнів. Для цього , на мою думку, необхідні такі умови:
- постійний творчий пошук учителя;
- велика педагогічна майстерність;
- необхідний мікроклімат в колективі;
- творче натхнення усіх учасників навчального процесу.
Мій вчительський шлях триває 13 шкільних років. Я-вчитель англійської мови і моя перевага в тому, що мій урок відкриває перед учнями аспекти з різних сфер життя народу з великою культурною спадщиною, поєднуючи знання мови і літератури, частково географії, історії, країнознавства, музики та основ здоров’я. ,,Бути вихователем означає – до чогось закликати”,- вчив В.Сухомлинський. Тому основний принцип підготовки до уроку, яким я керуюся, - зацікавити учнів. Для цього , на мою думку, необхідні такі умови:
- постійний творчий пошук учителя;
- велика педагогічна майстерність;
- необхідний мікроклімат в колективі;
- творче натхнення усіх учасників навчального процесу.
Працюю над проблемою ,, Формування комунікативної
компетенції учнів на основі ігрової
діяльності”, оскільки гра запалює вогник
допитливості та зацікавлення. В початковій школі найефективніший розвиток
здійснюється у грі. В середніх класах залучаю учнів до створення презентацій,
що сприяє розширенню активної лексики та формуванню самостійності. Також
приділяю увагу роботі в групах, парах. Зі своєї практики бачу, що дітям
подобаються нестандартні уроки: урок-гра, урок-казка, урок-конференція. Для
досягнення успішності навчання намагаюся
поряд із традиційними формами використовувати новітні технології, спрямовані на
формування навичок та вмінь.
Перед собою ставлю
ряд дидактичних завдань:
- формувати стійку мотивацію;
- активізувати розумові здібності учнів;
- залучати до роботи пасивних учнів;
- робити урок більш наочним;
- забезпечувати навчальний процес новими матеріалами, автентичними текстами;
- розширювати словниковий запас;
- виховувати сприйняття духовного й пізнавального досвіду інших народів;
- формувати та вдосконалювати вміння і навички ефективного читання, письма, аудіювання, монологічного і діалогічного мовлення.
- формувати стійку мотивацію;
- активізувати розумові здібності учнів;
- залучати до роботи пасивних учнів;
- робити урок більш наочним;
- забезпечувати навчальний процес новими матеріалами, автентичними текстами;
- розширювати словниковий запас;
- виховувати сприйняття духовного й пізнавального досвіду інших народів;
- формувати та вдосконалювати вміння і навички ефективного читання, письма, аудіювання, монологічного і діалогічного мовлення.
Таким чином, всі
мої зусилля направлені на формування у школярів позитивного ставлення до
вивчення англійської мови, розвиваючи їх інтелектуальні вміння.
_______________________________________________________________
_____________________________________________________________________________МОЄ ПОРТФОЛІО
________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар