Про себе

Власний особистісний педагогічний портрет.
                                   Щоб відкрити перед учнями іскорку знань,
                                     учителю треба увібрати море світла,           
                               ні на хвилю не відходячи від променів вічно
                                           сяючого сонця знань людської    мудрості.                                                                                        ( В.Сухомлинський )    
  Учитель-це величне слово, промовляючи яке, кожна людина уявляє собі того педагога, який протягом шкільних років був для неї взірцем особистості-високоморальної та достойної людини. Учитель-це завжди приклад, приклад високої гідності та етичних якостей. Але поруч із тим, це людина, яку ти бачиш кожного дня і яка стає дуже близькою тобі, до твого життя, може вислухати твої проблеми, дати слушну пораду.           

Мій вчительський шлях триває 13 шкільних років. Я-вчитель англійської мови і моя перевага в тому, що мій урок відкриває перед учнями аспекти з різних сфер життя народу з великою культурною спадщиною, поєднуючи знання мови і літератури, частково географії, історії, країнознавства, музики та основ здоров’я. ,,Бути вихователем означає – до чогось закликати”,- вчив В.Сухомлинський. Тому основний принцип підготовки до уроку, яким я керуюся, - зацікавити учнів. Для цього , на мою думку, необхідні такі умови:

-   постійний творчий пошук учителя;
-   велика педагогічна майстерність;
-   необхідний мікроклімат в колективі;
-   творче натхнення усіх учасників навчального процесу.
  Працюю над проблемою ,, Формування комунікативної компетенції учнів на  основі ігрової діяльності”, оскільки  гра запалює вогник допитливості та зацікавлення. В початковій школі найефективніший розвиток здійснюється у грі. В середніх класах залучаю учнів до створення презентацій, що сприяє розширенню активної лексики та формуванню самостійності. Також приділяю увагу роботі в групах, парах. Зі своєї практики бачу, що дітям подобаються нестандартні уроки: урок-гра, урок-казка, урок-конференція. Для досягнення успішності  навчання намагаюся поряд із традиційними формами використовувати новітні технології, спрямовані на формування навичок та вмінь.  
Перед собою ставлю ряд дидактичних завдань:
- формувати стійку мотивацію;
- активізувати розумові здібності учнів;
- залучати до роботи пасивних учнів;
- робити урок більш наочним;
- забезпечувати навчальний процес новими матеріалами, автентичними текстами;
- розширювати словниковий запас;
- виховувати сприйняття духовного й пізнавального досвіду інших народів;
- формувати та вдосконалювати вміння і навички ефективного читання, письма, аудіювання, монологічного і діалогічного мовлення.
Таким чином, всі мої зусилля направлені на формування у школярів позитивного ставлення до вивчення англійської мови, розвиваючи їх інтелектуальні вміння.                                                                                                                                         
_______________________________________________________________


                        МОЄ ПОРТФОЛІО                    



________________________________________________________________
 _____________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________

Немає коментарів:

Дописати коментар